Munkatársaink
Rogers Iskola
Munkatársaink kiválasztásánál nagy hangsúlyt helyezünk a rogersi szemléletmóddal való összhangra mind személyiségjegyek, mind a tanításhoz, neveléshez való hozzáállás szempontjából. A tanításban a tanulás facilitálására helyezzük a hangsúlyt: facilitáló, azaz serkentő légkört teremtő tanárokat keresünk.

Lipták Erika - igazgató

"Amikor a Rogers Iskolára rátaláltam, úgy éreztem, ez valami igazán más és nagyon jó."

Lipták Erika (Era), 1991-ben kezdett a Rogersben. 2010-ben vette át az igazgatói feladatot. Előtte magyart, drámát, vizuális nevelést tanított és osztályfőnök volt.

Pedagógiai diplomáját gyógypedagógusként szerezte meg a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán. Elvégezte a közoktatási vezető szakvizsga képesítést a Kaposvári Egyetemen. Tanult drámajátékot, pszichodrámát, kooperatív tanítást, differenciálást, elvégezte a Gordon tanfolyamot és járt mentálhigiénés képzésre.

"Nagyon fontos számomra, hogy a gyerekekkel együtt nőjek fel. Minden izgat, ami velük történik, nagy öröm számomra minden nap megélni, hogyan okosodnak, szépülnek és hogy mindig bölcsek. Javíthatatlanul hiszek a kérem, köszönöm és a bocsánat szavak erejében, meg abban, hogy együtt lehet, együtt jó!"

/Buzás%20Krisztina%20- tanító,%20osztályfőnök
Buzás Krisztina - tanító, osztályfőnök
Tanítóként, majd gyógypedagógusként végeztem. Több évet dolgoztam állami iskolában, mielőtt a Rogersbe kerültem. Örülök, hogy van viszonyítási alapom, látom, hogy lendülettel és jókedvvel is lehet tanítani. Nagy a pörgés, sokszor elragad bennünket az „élet”, mégis a nyugalom az, ami számomra a legmeghatározóbb itt. Tanulás forrása lehet bárki és bármi, ezt nap mint nap megtapasztalom. Kisfiam még óvodás, hihetetlen csoda, amit egymásnak adunk és egymástól kapunk.
/Bárdosné%20Györfi%20Klára%20-%20tanító,%20osztályfőnök
Bárdosné Györfi Klára - tanító, osztályfőnök
Szeretek új dolgokkal ismerkedni, enélkül talán nem is lehetnék a Rogersben. Itt minden nap új kihívásokkal állít szembe, s nekem egyre több válaszom, módszerem, technikám van ezek megoldására, átlépésére. Jó érzés ennyire közel engedni magamhoz a gyerekeket, szinte együtt veszünk levegőt, együtt sírunk, együtt nevetünk. Általuk én is több lehetek, s bízom benne, hogy én is tudok olyat adni nekik, melyet a lelkük legmélyén elvisznek majd az ÉLETbe.
/Dr.%20Gádor%20Anna%20- az%20iskola%20alapítója,%20pszichológus
Dr. Gádor Anna - az iskola alapítója, pszichológus
Tanítóképzős élményeim hatására kezdtünk bele kollégáimmal a Rogers Iskola szervezésébe. Egy év előkészítő munka után 1990-ben indítottuk el első osztályunkat. Azóta itt dolgozom. A vezetést nagy örömmel adtam át a fiataloknak, most tanácsadóként és pszichológusként segítem a pedagógusok munkáját, beszélgetek a szülőkkel és a gyerekekkel.
/Bacsik%20Ágnes%20-%20tanító,%20osztályfőnök
Bacsik Ágnes - tanító, osztályfőnök
Alsós tanító és osztáyfőnök vagyok és alkalmanként matematikát is tanítok felsőbb osztályokban. Szeretem, hogy a Rogers Iskolában közvetlen a kapcsolat a gyerekekkel és a szülőkkel. Másként nem is tudnám csinálni. Van egy kamasz fiam és egy lányom, a férjem is pedagógus. Szabadidőmben szeretek kirándulni, táncolni, olvasni, süteményt sütni, egy tea mellett barátokkal beszélgetni.
/Németh%20Kálmán%20- történelemtanár,%20osztályfőnök
Németh Kálmán - történelemtanár, osztályfőnök
2007 óta tanítok a Rogers Iskolában történelmet (és sok minden mást). Időnként nagyon zavar, hogy az univerzumnak csak egy icipici részét láthatom és érthetem meg. Ezt a fájdalmat erősen mérsékli, hogy a világ két legszebb és legokosabb kislányának apukája vagyok. Szeretek utazni és sportolni. Kedvenc színem a piros és a zöld, kedvenc könyvem most "A gyűrűk ura" és a "Vitéz Belizár", kedvenc iskolám a Rogers Iskola.
/Manzel%20György%20- tanító,%20osztályfőnök
Manzel György - tanító, osztályfőnök
2013-ban érkeztem a Rogers Iskolába. Éppen tanítót keresett az iskola. Én meg éppen állást kerestem mint tanító. Lehet, hogy nem is én találtam meg az iskolát. Lehet, hogy a Rogers talált meg engem, még inkább lehet, hogy megtaláltuk egymást. Az biztos, hogy itt egy suli, ahová jó járni, és úgy gondoltam, én szeretnék ide járni. Szabadidőmben olvasok, természetesen, zenét hallgatok, de szeretek a konyhában is sürögni. Szeretek bringázni, és gyalogolni is.
/Kordé-Jacsó%20Rita%20- tanító, osztályfőnök
Kordé-Jacsó Rita - tanító, osztályfőnök
A Rogers Iskolába 2004 őszén pályakezdőként kerültem. Bizalmat szavaztak nekem, és én azóta is érzem ezt. Ám nem csak bizalom, hanem együttműködés, tisztelet, fejlődés, jókedv, nyugalom, kreativitás is jellemzi ezt a közösséget, ami a szülők-diákok-tanárok egysége. Jó ennek a közösségnek szülőként és tanárként is a része lenni!
/Kontár%20Balázs%20- művészettanár,%20osztályfőnök
Kontár Balázs - művészettanár, osztályfőnök
2003-óta tanítok és tanulok a Rogers Iskolában. Sokat festek, rajzolok, és tapasztalataimat szeretem megosztani a gyerekekkel. Osztályfőnök is vagyok, ami egy nagyon szép kihívás számomra. Amit a sulin kívül teszek-veszek: rengeteget bringázok, sütök-főzök, jókat eszem, festményeket, grafikákat állítok elő, tárgyakat alkotok a ruhakiegészítőktől kezdve a gyermekjátékig.
/Komaság%20Margit%20- tanító,%20osztályfőnök
Komaság Margit - tanító, osztályfőnök
Tanító vagyok és pszichopedagógus. Kapcsolatom a Rogers Iskolával szinte a kezdetektől van, pedagógiai szemléletét mindig magaménak éreztem. Ebből a szemléletből, amennyit lehetséges volt, eddig az állami iskolákban igyekeztem érvényesíteni. Szeretek olvasni, kirándulni, kézműves apróságokat készíteni. Igyekszem megőrizni a kapcsolatomat a társadalom kevésbé szerencsés helyzetű rétegeivel, lehetőségeimhez képest támogatást nyújtani a gyerekeknek.
/Tallér%20Júlia%20- tanító,%20osztályfőnök
Tallér Júlia - tanító, osztályfőnök
Tanító, tanár, anya, feleség, gyerek, barát. Párhuzamosan, időnként egymást felülírva. A szerepek együtt működnek csak igazán. Ettől vagyok az, aki vagyok.
/Szondi%20Boglárka%20-%20tanító,%20osztályfőnök
Szondi Boglárka - tanító, osztályfőnök
Hiszem, hogy lényegi szinten nem létezik gyerek-felnőtt különbségtétel, csupán emberi kapcsolatok. Számomra a munkám legfontosabb része a kapcsolatok ápolása gyerekekkel, szülőkkel és kollégákkal egyaránt. Szabadidőmben legszívesebben művészetekkel mint önkifejezéssel foglalkozok. Ezen kívül hallgatók szakmai mentora vagyok az ELTE Illyés Sándor Szakkollégiumban, és az ELTE zenekarának egyik brácsása.
/Stodulka%20Gábor%20- biológiatanár,%20osztályfőnök
Stodulka Gábor - biológiatanár, osztályfőnök
Biológia-földrajz szakos tanárként 1995 és 2004 között már tanítottam a Rogersben és osztályfőnök is voltam. Most újra itt vagyok.
/Bakonyi%20Márta%20- angoltanár
Bakonyi Márta - angoltanár
A Rogers Iskola előtt angolt tanítottam különböző iskolákban, majd otthon voltam egy ideig a gyerekeimmel. Örülök, hogy itt a Rogersben mind a gyerekek, mind a tanárok számára emberi, közvetlen, békés közegben taníthatok. Fontos számomra az együttműködés és itt erre nyitott emberekre találok.
/Bíró%20Erika%20- angoltanár
Bíró Erika - angoltanár
2021-ben csatlakoztam a Rogers Iskolához angoltanárként. Meghatározó élmény volt számomra külföldi munkáim során közvetlen megtapasztalni a nyelvtanulást. Azóta kísérletezem azzal, hogyan lehet ezt becsempészni a tanórák keretei közé. Három évig egy egyéni tanrendet alkalmazó nyelviskolában dolgoztam. Ez a tapasztalat sokat segített később, tanári munkám folyamán a tanulók egyéni igényeinek felismerésében. Örülök, hogy a Rogersben egy olyan közegre találtam, ahol a differenciált oktatásnak tere van.
/Borza%20Eszter%20-%20angol-magyar%20szakos%20tanár,%20osztályfőnök
Borza Eszter - angol-magyar szakos tanár, osztályfőnök
A Rogers számomra az a közeg, ahol szabad lehetek: bátran kipróbálhatom minden ötletemet, új tanítási eszközökkel, módszerekkel kísérletezhetek és természetesen megismerhetem tanulóimat, az ő igényeiket, ízlésüket és eszerint formálhatom az óráink menetét. Imádok saját társasokat, kártyajátékokat készíteni és kipróbálni az óráimon, látni a diákjaim reakcióit. Szeretek a saját tapasztalataim alapján fejlődni, hiszen pályakezdő pedagógusként még rengeteget kell tanulnom, ezért a gyerekek nem csak jó játszótársaim, hanem tanítóim is egyben.
/Hodur%20Henrietta%20-%20matematika,%20informatika%20tanár
Hodur Henrietta - matematika, informatika tanár
2020/21-es tanévben csatlakoztam a Rogers Iskolához. Matematikát és informatikát tanítok, mint az elmúlt 20 évben is, de itt minden nap izgalmas új élményeket, érzéseket tartogat. Megnyugtató ebben a közvetlen légkörben együttműködni. Szeretek tanítani és élvezem, hogy itt önmagam lehetek. Jó a gyerekekkel együtt bejárni az utat, tanulni, fejlődni, változni, elfogadni.
/Schwarcz%20Györgyné%20Ica%20- testneveléstanár,%20osztályfőnök
Schwarcz Györgyné Ica - testneveléstanár, osztályfőnök
Alapozó Terápiát, meg mindenféle sportot tanítok, no meg kézműves foglalkozásokat. Imádok a gyerekekkel lenni, nap, mint nap a mosolygó szemekbe nézni, az útjukat egyengetni, újat tanulni tőlük. Itt mindennap önmagam lehetek, megvalósíthatom a gondolataim. Bogaraim, mániáim: szeretek kerékpározni, úszni, nagyokat sétálni, kávé-tea mellett beszélgetni, sütni-főzni, ékszereket készíteni, jazz-t hallgatni.
/Marton%20Viktória%20-%20tanító,%20osztályfőnök
Marton Viktória - tanító, osztályfőnök
2020. augusztusa óta vagyok a Rogersben. Előtte tapasztalatot szereztem már a közoktatásban, így tudom értékelni azt a nyitott szemléletet, szabadságot és elfogadást, amit a közösségünk képvisel. Szeretem, hogy itt önmagam lehetek, miközben másoknak is szárnyakat adhatok önmaguk kiteljesedéséhez. Énekes-dalszerzőként, tanítóként és emberként is ebben az útban hiszek.
/Morvay%20Petra%20-%20angol-magyar%20szakos%20tanár
Morvay Petra - angol-magyar szakos tanár
Mindkét szakomat tanítottam évekig főiskola után, majd cukrászként dolgoztam a saját műhelyemben. A Rogersben közelebb kerülhetek a legjobb önmagamhoz. Szeretek rendszeresen kommunikáló, hatékonyan együttműködő szülői-tanári-segítői közösségben dolgozni. Itt a gyerekek érzelmi és fizikai biztonságban, inspiráló, befogadó környezetben tölthetik a a kevésbé könnyű és a legszuperebb napokat is. Két kislányom van. Szeretek főzni, olvasni, beszélgetni, túrázni és vendégül látni bárkit, aki szívesen leül nálunk. A gyerekekkel határozott, de gyengéd, biztonságot nyújtó, de szabadon engedő, szakmai alapokat tisztelő, de kísérletező kedvű, játékos és játszani engedő pedagógusként gondolok magamra. Tanítani és tanulni egyformán szeretek.
/Varga%20Henrietta%20-%20tanító,%20osztályfőnök
Varga Henrietta - tanító, osztályfőnök
2017-ben végeztem tanító szakon, matematika műveltségterülettel. Azóta a gyermekek tanítása és jóra nevelése tölti ki a mindennapjaimat. A tanításra nem munkaként, hanem hivatásként tekintek, mert hiszem, hogy a diákokra fordított figyelem és gondoskodás által lehet megalapozni a jövő nemzedékének értékrendjét. Szabadidőmben szeretek utazni, kirándulni, kerékpározni és sütni.
/Wohner%20Györgyi%20- iskolatitkár
Wohner Györgyi - iskolatitkár
Iskolatitkárként 2019. október óta dolgozom a Rogersben, mely számomra azt jelenti, hogy egy egyszemélyes ügyfélszolgálatot működtetek. „Ügyfeleim” a gyerekek, pedagógusok, a szülők és a külső partnerek, érdeklődők. Szívesen segítek, támogatok, gondoskodok, óvok és bátorítok, meghallgatok és megnyugtatok. Van két felnőtt lányom és egy három éves kicsike, így elég edzett vagyok problémák és váratlan helyzetek, feladatok kezelésében. Örülök, hogy ide sodort az élet és így részese lehetek „Rogerses” létnek.
/Stefanov%20Katalin%20- gyógypedagógus-logopédus
Stefanov Katalin - gyógypedagógus-logopédus
Nagyon érdekel a tanulási zavar jelenségköre, a diszlexia, a diszgráfia, diszkalkulia diagnosztikája és terápiája. Ezen belül és kívül a tehetség, kreativitás kifejezetten izgalmas, érdekes kérdés (számomra), ezzel mostanság sokat, intenzíven foglalkozom. A Rogers Iskola olyan feladat ellátására kért fel, amely éppen arról szól, ami engem nagyon érdekel. Itt is ragadtam, azóta itt vagyok.
/Plesz%20Barbara%20-%20óvoda-%20és%20iskolapszichológus
Plesz Barbara - óvoda- és iskolapszichológus
Pszichológus, zenész és anya vagyok. Az ELTE Pszichológia szakán, Tanácsadás és Iskolapszichológia szakirányon végeztem 2013-ban, majd egészen 2019 év végéig egy belvárosi iskolában dolgoztam iskolapszichológusként 6-18 éves korosztállyal. Jelenleg a Magyar Komplex Pszichoterápiás Egyesület Integratív gyermekterapeuta képzését végzem, mely módszertant szupervízió mellett használom is. Eszköztáramban szerepelnek mindenféle képzőművészeti, zenei játékok, relaxáció, mesék és játékterápiás eszközök. A gyermekek terápiájában kiemelten fontosnak tartom a szülőkkel és a pedagógusokkal való közös munkát.
/Diószegi%20Edina%20- matematika-informatika%20tanár
Diószegi Edina - matematika-informatika tanár
2018 őszén friss diplomásként kezdtem el tanítani a Rogers Iskolában, mellyel nagy változás következett be az életemben. Egyszerre lettem matematika-informatika tanár és osztályfőnök, ami nagy felelősség és kihívás számomra. Ugyanakkor állandó maradt a tanulás. Nap mint nap tanulok valami újat magamról, az életről, a világról a diákok és tanár társaim által.
/Sárközy%20Tímea%20-%20gyermekével%20otthon
Sárközy Tímea - gyermekével otthon
A Rogers előtt angolt tanítottam egy sportiskolában, eközben ismerkedtem meg közelebbről az élménypedagógiával. Ami leginkább megfogott az a tapasztalati tanulás, az egyszerű outdoor módszerekben rejlő lehetőségek. Manapság a személyközpontú pedagógia foglalkoztat: az önmagunkat adás erősítése, a tévedések tanulási folyamatként való kezelése.
/Verba%20Debóra%20- gyermekével%20otthon
Verba Debóra - gyermekével otthon
Kerestem és megtaláltak. Én esélyt adtam a lehetőségnek, ők bizalmat szavaztak nekem és most itt vagyok. Kiváltságnak tartom, hogy taníthatok és még inkább kiváltságnak, hogy tehetem mindezt egy olyan iskolában, mint a Rogers. Még nem régóta vagyok rogerses, de olyan, mintha mindig is köztük lettem volna. Szeretem, hogy a Rogers Iskola egy nagy család. Szabadidőmben szeretek olvasni, filmet nézni, utazni, túrázni, fotózni, kreatívkodni.
/Szenttamási%20Bernadett%20- gyermekével%20otthon
Szenttamási Bernadett - gyermekével otthon
Pályakezdő tanítóként olyan állást szerettem volna, ahol a gyerekek és a tanítók őszinték lehetnek egymással, ahol segítik a munkámat, ahol örülnek az új ötleteknek, ahol szeretnek táncolni, ahol a színház és a drámajáték a mindennapok része, ahol igazi kincsekre találok. A Rogers Iskolában megtaláltam ezt a helyet, azóta is itt vagyok.