Munkatársaink
Rogers Óvoda
Munkatársaink kiválasztásánál nagy hangsúlyt helyezünk a rogersi szemléletmóddal való összhangra mind személyiségjegyek, mind a tanításhoz, neveléshez való hozzáállás szempontjából. A tanításban a tanulás facilitálására helyezzük a hangsúlyt: facilitáló, azaz serkentő légkört teremtő tanárokat keresünk.

Lipták Erika - igazgató

"Amikor a Rogers Iskolára rátaláltam, úgy éreztem, ez valami igazán más és nagyon jó."

Lipták Erika (Era), 1991-ben kezdett a Rogersben. 2010-ben vette át az igazgatói feladatot. Előtte magyart, drámát, vizuális nevelést tanított és osztályfőnök volt.

Pedagógiai diplomáját gyógypedagógusként szerezte meg a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán. Elvégezte a közoktatási vezető szakvizsga képesítést a Kaposvári Egyetemen. Tanult drámajátékot, pszichodrámát, kooperatív tanítást, differenciálást, elvégezte a Gordon tanfolyamot és járt mentálhigiénés képzésre.

"Nagyon fontos számomra, hogy a gyerekekkel együtt nőjek fel. Minden izgat, ami velük történik, nagy öröm számomra minden nap megélni, hogyan okosodnak, szépülnek és hogy mindig bölcsek. Javíthatatlanul hiszek a kérem, köszönöm és a bocsánat szavak erejében, meg abban, hogy együtt lehet, együtt jó!"

/dr.%20Gádor%20Anna%20-%20az%20iskola%20alapítója,%20pszichológus
dr. Gádor Anna - az iskola alapítója, pszichológus
Tanítóképzős élményeim hatására kezdtünk bele kollégáimmal a Rogers Iskola szervezésébe. Egy év előkészítő munka után 1990-ben indítottuk el első osztályunkat. Azóta itt dolgozom. A vezetést nagy örömmel adtam át a fiataloknak, most tanács-adóként és pszichológusként segítem a peda- gógusok munkáját, beszélgetek a szülőkkel és a gyerekekkel. Matematika tanulási problémákkal küzdő 10-18 évesekkel is foglalkozom.
/Guba%20Boglárka%20- óvodapedagógus
Guba Boglárka - óvodapedagógus
Munkám során élvezem, hogy a gyerekekkel közösen, egymásra hatva éljük a mindennapokat. Óvodapedagógusi képzettségemmel együtt a Pető Intézetben szerzett tudásomat is kamatoztatom közösségünk életében játékos képesség fejlesztéssel, tornával. Fontosnak tartom, hogy vidám, derűs légkör kísérje napjainkat, a gyerekekkel közvetlen, bizalomra épülő kapcsolatban legyek. Számomra ezek jelentik az óvodai érzelmi biztonság alapjait. A Rogers Oviban minden feltétel adott, hogy valóban gyermek centrikus csapatban dolgozzak.
/Bognár%20Anita%20- óvodapedagógus
Bognár Anita - óvodapedagógus
A gyermeki fantázia, őszinteség, humor teszi színessé a mindennapjaimat a Rogersben. Itt a gyermekekkel közösen gondolkozunk, alkotunk és tesszük varázslatossá óvodánk életét. Szabadidőmben sokat barkácsolok, így a csoportba is szeretek különféle kézműves technikákat, eszközöket bevinni. Igyekszem átadni a természet iránti szeretetemet, kíváncsiságomat is, így sok időt töltünk az udvaron, élményszerző sétákra, kirándulásokra megyünk, és néhanapján átváltozunk tudósokká, hogy izgalmas kísérleteket is kipróbálhassunk.
/Schuchmann%20Lilla%20- óvodapedagógus
Schuchmann Lilla - óvodapedagógus
Munkám során fontosnak tartom, hogy a gyerekekhez szeretettel, elfogadással, bizalommal, érdeklődve forduljak. Részt veszek az életükben, figyelek rájuk. Úgy gondolom, hogy motiváló, de türelmes, gondoskodó és következetes pedagógiával, szerető, elfogadó és odafigyelő háttér megteremtésével rendkívüli eredményeket érhetünk el a gyermekeknél, hiszen ez segít őket kibontakozni, képességeiket megmutatni. Szabadidőmben túrázom, zenélek, alkotok.
/Fogas%20Júlia%20- óvodapedagógus
Fogas Júlia - óvodapedagógus
A hivatásomban azt szeretem a legjobban, hogy gyermek maradhatok a munkám folyamán. Óvodapedagógusként vagyok jelen a gyerekek között, tehát óvom, tanítom és nevelem őket, ugyanakkor újra felfedezhetem velük a világot, nevethetek és nevettethetek, gyermeki szívvel szerethetem őket és együtt játszhatok velük.
/Zrinyi%20Szilvia%20-%20dajka
Zrinyi Szilvia - dajka
Ápolónő, bébiszitter, kisgyermekgondozó-nevelő és óvodai dajka képesítéssel rendelkezem. Kisfiam, Milán óvodába jár. Nagyon szeretek gyerekek között lenni! Fontosnak tartom, hogy tiszta, rendezett környezetben nevelkedjenek az óvodásaink. 2011 augusztusában kezdtem a Rogers Óvodában dolgozni. Örülök, hogy itt lehetek, mert jól érzem magam.
/Telegdi%20Beáta%20-%20dajka
Telegdi Beáta - dajka
2019 augusztusában kezdtem a Rogers Óvodában dolgozni. Örülök, hogy itt lehetek, mert jól érzem magam.
/Bakonyi%20Márta%20-%20angoltanár
Bakonyi Márta - angoltanár
A Rogers Iskola előtt angolt tanítottam különböző iskolákban, majd otthon voltam egy ideig a gyerekeimmel. Örülök, hogy itt a Rogersben mind a gyerekek, mind a tanárok számára emberi, közvetlen, békés közegben taníthatok. Fontos számomra az együttműködés és itt erre nyitott emberekre találok.
/Schwarcz%20Györgyné%20Ica%20-%20mozgásterapeuta
Schwarcz Györgyné Ica - mozgásterapeuta
Alapozó Terápiát, meg mindenféle sportot tanítok, no meg kézműves foglalkozásokat. Imádok a gyerekekkel lenni, nap, mint nap a mosolygó szemekbe nézni, az útjukat egyengetni, újat tanulni tőlük. Itt mindennap önmagam lehetek, megvalósíthatom a gondolataim. Bogaraim, mániáim: szeretek kerékpározni, úszni, nagyokat sétálni, kávé-tea mellett beszélgetni, sütni-főzni, ékszereket készíteni, jazz-t hallgatni.
/Kecskeméthy%20Ágnes%20- iskolatitkár
Kecskeméthy Ágnes - iskolatitkár
Mielőtt a Rogersre találtam is sokszínűek voltak a napjaim. Voltam Anya - és mindig ez a legfon- tosabb: a két gyerekét óvó, szeretgető; voltam barát: bölcsen hallgató, együtt síró, együtt nevető; voltam gyerek: játékos, táncolós; és voltam felnőtt: gyermekeire büszke, a szüleit féltő. Itt a Rogersben mindegyikből meríthetek egy kicsit, így leszek iskolatitkár: sok gyereket óvó, kéz alá dolgozó, intézkedő, szervező, tanárokat és szülőket segítő.
/Korányi%20Dóra%20- Óvoda-%20és%20iskolapszichológus
Korányi Dóra - Óvoda- és iskolapszichológus
Első élményem a Rogers iskolából 1993-ból van, amikor, mint diák elkezdtem idejárni. Hat éven át voltam az iskola tanulója, mely sok szempontból mai napig meghatározza az életemet; a szabadság, az önmegvalósítás, de egyben a másokra való odafigyelés fontossága mind olyan értékek, amiket itt tanulhattam. 2017 januárjában az ELTE-n végeztem pszichológusként, klinikai és egészségpszichológia szakirányon. Gyakorlatot szereztem tréningeken, pszichiátriai és rehabilitációs intézményekben, illetve pszichodrámában. A pszichológia mellett a zene és az éneklés a fő szakterületem. Nagy öröm, hogy újra a Rogers Iskolában lehetek, és munkámmal hozzátehetek a diákok, szülők és a tanárok jóllétéhez.
/Stefanov%20Katalin%20- gyógypedagógus-logopédus
Stefanov Katalin - gyógypedagógus-logopédus
Nagyon érdekel a tanulási zavar jelenségköre, a diszlexia, a diszgráfia, diszkalkulia diagnosztikája és terápiája. Ezen belül és kívül a tehetség, kreativitás kifejezetten izgalmas, érdekes kérdés (számomra), ezzel mostanság sokat, intenzíven foglalkozom. A Rogers Iskola olyan feladat ellátására kért fel, amely éppen arról szól, ami engem nagyon érdekel. Itt is ragadtam, azóta itt vagyok.